דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסת פוסטרים לבית ולעסק 

מאת    [ 25/10/2015 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 3673 פעמים ]

פוסטרים מקצועיים מודפסים במקומות שמתמחים בדבר, בתי דפוס מקצועיים. על אף שאין בהכרח בעיה למצוא בית דפוס באזור פעילות של בית העסק, כדאי תמיד לקחת בחשבון כי לא כל בית דפוס מסוגל להעניק שירות של הדפסת פוסטרים ברמה מקצועית העונה לכל דרישות הלקוח. טרם בחירת בית דפוס כדאי לאסוף מידע אשר יסייע לכם לגבש עמדה ולקבל החלטה בנוגע ליצירת התקשרות עתידית עם ספק השירות.

 

מהם הגורמים המהותיים עליהם יש להקפיד בהפקת פוסטרים איכותיים?

1. איכות חומרי גלם

הגורם המהותי הראשון עליו יש להקפיד בהפקת פוסטרים איכותיים הינו למעשה טיב חומרי הגלם בהם בית עסק משתמש להפקת פוסטרים. לאיכות החומרים ולגרפיקה חשיבות גדולה בהפקת מוצר מוגמר איכותי. עיצוב פוסטר על ידי מעצב מקצועי והדפסתו על חומר גלם איכותי מניבים תוצר בעל יכולת פרסומית גבוהה והעברת מסר חד וברור ללקוחות פוטנציאליים.

2. עיצוב פוסטר

עיצוב פוסטר זהו היבט חשוב נוסף המשפיע על הצלחתו של כלי זה למתג את העסק ולבדל אותו מפני מתחרים אחרים בשוק. הקריאטיביות והמקצועיות של צוות גרפיקה חשובים להשגת תשומת לב רבה יותר לפרסומת מצד הלקוחות ולזכירת הפרסומת והמותג לזמן רב. מעצבים גרפיים יידעו בדיוק כיצד לעצב פוסטר, אילו צבעים וקונטרסטים ליצור ואת כל הדקויות הגרפיות ליצירת פוסטרים פרסומיים משכנעים.

3. יכולות הדפסה בפורמט רחב

הטכנולוגיה היום מאפשרת להדפיס פוסטרים בגדלים שונים, החל מפוסטר קטן לשימוש ביתי, וכלה בפוסטרים מקצועיים ענקים לפרסום ושיווק העסק במקומות מרווחים מאוד. הדפסת פוסטרים בגודל של כמה מטרים מתאימה במיוחד לפרסום בקניונים, להפצת מוצר חדש כמו סרט שעומד לצאת או שזה עתה יצא למסכים, למיתוג העסק בכנסים ותערוכות ועוד. הדפסה איכותית של פוסטרים תורמת למוחשיות התמונה ומושכת את תשומת ליבם של העוברים ושבים. לרוב, הפקת פוסטר גדול ממדים משמש ככלי אינפורמטיבי, אף על פי שבעלי עסקים רבים משתמשים בו לשיווק המוצר/ השירות או העסק שלהם.

יישומים שונים

הגדלת תמונות אישיות והדפסתן בצורה של פוסטרים, היא דרך נפוצה היום לקישוט חלל החדר או המשרד. הדפסת פוסטרים לעיטור קירות החדר אפשרית על בד קנבס או מדבקות ענק. לשילוט פנים במשרדים, אולמות התצוגה או כנסים ניתן להדפיס פוסטרים על מדבקות ענק. שימוש בפוסטרים נפוץ גם להצגת מוצרים או שירותים בכנסים ותערוכות. ניתן להפיק פוסטרים ענקיים על מגוון רחב של חומרי גלם בהתאם לצורכי העסק.

סוגי חומרים

הדפסת פוסטרים אפשרית על סוגים שונים של חומרים, כגון: הדפסת פוסטרים על בד קנבס אומנותי בעל ציפוי מיוחד להדפסות אומנות וניתן למתיחה, על נייר עם ציפוי מיוחד להדפסה, הדפסה איכותית על בד קל ונוח לנשיאה, הדפסה על שקפים עם או בלי דבק, הדפסת קנבס על חומר פלסטי לבן פוליאסטר, הדפסה על נייר אומנותי עם טקסטורה לתדפיסי אומנות, פוסטרים עשויים נייר מדבקה לשילוט ועטיפה ועוד.

 

פוסטרים שעשויים ברזולוציה גבוהה, מהווים חומרי פרסום יעילים ומושכים את תשומת ליבם של הנחשפים אליהם באופן ניכר, ביחס לחומרי פרסום רגילים. הדפסת פוסטרים מאפשרת לכם להפיק תמונה מקורית עם משמעות אישית בכל גודל, באמצעותה ניתן לעטר את חלל החדר או המשרד בדרך הזולה.

דפוס דיגיטלי גרףאור ירושלים מציע ומספק כל עבודות דפוס תחת קורת גג אחת בתוך יום עסקים!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב